Coșul tău este gol acum!
Vă rugăm să ne contactați dacă aveți nevoie să returnați un articol din orice motiv.
Dacă retururile sunt trimise fără a ne anunța, este probabil ca rambursarea comenzii dvs. să fie întârziată.
Deteriorări ale cutiei produsului
Deteriorarea produsului
Vă rugăm să ne trimiteți un videoclip de despachetare cu problemele produsului, așa că vă rugăm să filmați un videoclip de despachetare la prima deschidere a pachetului. În acest fel, vă asigurați că dacă vreun articol este deteriorat veți primi rambursarea cât mai curând posibil.
Rambursare și schimb
Dacă ați primit produse defecte, vă rugăm să ne trimiteți imagini sau fișiere video în termen de 5 zile de la data la care ați primit.
Vă rugăm să păstrați toate produsele și materialele de ambalare. Transportatorul îl poate verifica mai târziu.
Dacă comanda dumneavoastră sosește cu produse defecte, vă rugăm să ne contactați și vom face tot ce putem pentru a vă ajuta.
Vă vom rambursa integral suma costului sau vă vom trimite un înlocuitor gratuit.
Vă rugăm să ne anunțați în termen de 28 de zile de la primirea articolului despre problema dvs. și returnați-ne produsul în termen de 14 zile după ce rambursarea/schimbul a fost aprobat de noi, altfel o rambursare/schimb poate fi refuzată.
Pentru a anula sau modifica comanda, vă rugăm să ne contactați și vom face tot ce putem pentru a vă ajuta.
Este posibil să nu fie posibilă anularea sau modificarea comenzii dumneavoastră dacă am început deja procesarea acesteia.
Dacă comanda a fost deja expediată, nu va fi posibilă anularea comenzii. La primirea comenzii, va trebui să ne contactați pentru a aranja returnarea comenzii pe cheltuiala dumneavoastră. Costurile de transport nu sunt rambursabile atunci când comanda este anulată/nedorită.
Dacă comanda nu a fost încă expediată și nu am început să procesăm comanda, vom încerca să anulăm comanda și să emitem rambursarea.
Ne rezervăm dreptul de a anula o comandă la discreția noastră, iar clientului i se vor rambursa orice costuri din tranzacția comenzii. Se va face notificare pentru a explica raționamentul în care apare acest scenariu.
Dacă returnați ceva din cauza unei erori din partea noastră sau pentru că este deteriorat sau defect, vom acoperi costurile de retur.
Vom verifica toate articolele returnate iar în cazul în care nu găsim nici o vină de partea noastră, ne rezervăm dreptul de a ne recupera taxele și cheltuielile de la dvs.
Procesăm toate rambursările către cardul inițial utilizat când ați plasat comanda. Dacă cardul dvs. a expirat, banca dvs. va redirecționa de obicei fondurile pentru dvs. către cardul dvs. de înlocuire sau contul conectat.
Ne propunem să acționăm toate rambursările în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea bunurilor înapoi și poate dura până la 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară pe cardul dvs., în funcție de cardul dvs./furnizorul de plată.